Tuesday, June 23, 2009

So pregnant

My camera does this annoying auto-focus thing, so I can't get a clear close-up photograph of the tests. However, I think it's pretty obvious that K is pregnant and the tests already show darkening. Take a look for yourself ...

Oh and in case we couldn't tell from the 2 lines K surprised me with this photo (a little blurry, but clearly says "Pregnant"):

30 comments:

Sheri-ct said...

OMG!!!! I'm guessing twins! My line 7dp3dt was soooooo faint that I actually tossed it and did not notice the line until later. And digital didn't say "pregnant" until 8dp3dt!

Sheri

Soko's Journey to Parenthood said...

YAAAA CONGRATS. SOOOOOO hoping it's twins. That would just be the greatest gift you you two. Keep us posted.

Busted said...

So exciting! Those are some definite BFPs. We're so happy for you.

Kris said...

Woohoo! Love the HPT tests:) I am so happy for you, J and K!

Sarah said...

wonderful news!

Bonny said...

So exciting!!

Autumn said...

I think it is twins!!!! :) Oh maybe trips. Either way woohoo! Love seeing those test.

Amy said...

I heart FRED

N said...

WHOOOOOOOOOO!!!!

jill said...

Wow, so exciting! So happy for you, Nikki!

ASquared said...

Absolutely beautiful photos!!! :)

Jaymee said...

WOOOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!! I am sooo excited for you and K.

Meg. said...

:::Doing "The Dance of Joy" a la Perfect Strangers:::

=)

meinsideout said...

So pregnant!!!!!!!! ((HUGS))

Dora said...

Wonderful news!!! xoxo

GeekByMarriage said...

Every time I open my Google Reader these pictures greet me and I smile like a damn fool. I just can't express my joy at seeing those lines.

I would not be surprised to see a nice BIG beta with lines that strong this early.

Congrats!!!!!!!!!!!!!!

Much love to K. She's an angel!

Saffy said...

yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)

GeekByMarriage said...

Can you please call in for an earlier beta so I can quit pacing? Thanks!

Jacinta said...

Go Team NiKay! Little baby, stick around already!

Heather said...

Wow! Those look fantastic!!!

meinsideout said...

BTW, do you have a macro option on your camera - that will fix the focusing on closeups of small things!

lisa_cleary said...

Niki - Congrats on the BFP and I hope K has an uneventful pregnancy.

Sheri-ct said...

And try taking the picture against a darker surface and cropping it to zoom in after vs zooming in to take the picture.

Cortney said...

Oh Niki! i am so so happy and excited for you. I just knew those perfect little embies would stick. Can you imagine after all you have been through and then end up having twins! I know you will just as happy if it is one sticky baby but I think all of us in the IF world feel like you got an extra bounus when you get twins. I will be praying extra hard for doubling betas

FET Accompli said...

Congrats!! I was just returning to some of my first posts, when I was just getting my bearings in the blogosphere, which led me to here - and what a great post this is! Such amazing news!!!

blueeyedtawni said...

congrats to you!!!!!!!!!!!!
omg super eggs !:D
so happy for you all ^_^

thentherewere3 said...

YAY!!!!!!

Linda said...

Yayyy! My first thought was "twins!" too!!!

SMK said...

Well looks like my birthday wish for you is coming true! Congrats!! That is so awesome! How is K feeling?

Wewurtskihit said...

WOW - Congratulations!!!!! We are SOOO ecstatic for you guys!!!!!!